Let See what they had to say...

gambar..pengambaran...dan dot dot dot

Author: Salim Al-Zuhri /






tetiba setelah beberapa jam berlalu..agaknyala..aku pun tatau, sebab tetiba hilang sense of time...ahahaa...em dapat ilham plak nak masukkan beberapa gambar kat lam blog ni...lama sebenarnya tak updatekan masukkan gambar lam online community sites...n of coz..blog yg baru ni..wahahaha... ni aku cubala sedaya waktu yang memberikan peluang...letak r seposen dua gambar....ni aku amek time cuti baru ni..entah r..aku lupa r cuti raya ke apa entah..pokoknya aku yang amek..ahaha..dan aku suka ngat gambar ni...klo time rindu mak ayah...gambar ni la aku tatap....mmuahhh! ciuman kasih sayang kat mak aku...hehe..walopun secara kompem2 dia tak baca blog ni....harap2..dapatla sampai flying kiss aku ni kat dia..ehehehe...aku ingat agi masa aku sekolah rendah dulu...mak aku selalu cakap.."pagi2 tengokla muka mama ni..nanti da tak dapat tengok lagi...menyesal" aku masa tu endah tak endah je...siap wat main agi...tapi da duk jauh ni...walopun takde jauh sangat...tetap tak depan mata..baru aku terpk...rindu yang amat kat mak aku....huhuhu... Gambar kedua ni plak gambar abg aku yang nombor dua...nama dia fakhrur hizam...ngan anak sedara aku yang aku sayang..naufal...ni pon...aku suka gak r..aku rasa kalo dah tarok lam blog..mesti r gambar yang aku suka kan..ahahaha...tapi yang bestnya..abang aku yang kedua ni..dia r yang jadi tempat aku lepas kesedihan aku lepas kene pukul ngan mak aku...lepas kene rotan..kene marah...dia akan kata... "shhhh..shhh...jangan nagis...dah...dah..." tapi sekarang aku pun da tua...dia pun da nikah...aku pun da tak duk jauh..and peristiwa pukul2 ni da takde...tapi...yang penting..aku sayang abang2 aku...hahaha...actually..aku ada 2 lagi abang...tapi takde gambar sekarang ni...nanti ada..aku ceritakan lagi...hehehe....dan seterusnya.....jeng jeng...gambar aku...aku nampak kurus giler ahahaha...walopun hakikatnya aku memang kurus...tapi aku cukup tak sangka aku sangat kurus rupanya..yela...selama ni duk tengok cermin lam bilik...mana nak sedar kurus..sebab...cermin tu klo tengok mesti aku ni jadi berisi sikit..tu r best tu...dalam dunia fantasi sehhh....hah...ni haa...sebelah je ni...gambar ekkhemmm..yang jadi teman aku...yang aku sayang lbey...tak lbey dari dari sayng kat mak n ayah aku r...ajajajajaja..ye r...laki2 kan...kene sayang mak dulu...sape tak sayang mak...yang telah bersusah payah lahirkan...em..berbalik kepada awek aku ni...hehe...tapi nak berbalik camne...tak terungkap dek kata-kata nak cerita..ewah...sangat apa tu org cakap...em em mendalam siratan maksud dia di hati...aku nak rungkaikan ikatan yang tersirat tu pun cam susah je..ahaha...so biarlah ia kekal di hati...dan kalo boleh teman2 nak buat ungkapan kata seuntai rasa mengenai aku dan dia...silakan...nak tau jugak..ahahahaha.....

Kucing...kucing dan kucing.....aku suka sangat kucing...ni kucing aku..nama dia aden...hehehe...aku punya r tak bagi awek aku taruk gambar kucing sebab takut org tau aku ada kucing..ahahaha...last2 aku yang letak...kompem2 kene sound neh..ahahaha...sebab setakat ni..da slow2 ramai yang tau..ye r..angin bertiup...mana bleh stop...maka aku tarukla gambar sebagai tanda kewujudan si aden ni...dah r aku berbicara seribu kata...gambar-gambar ni pun apa yang ada lam pendrive je pun..nanti2 aku masukkan lagi gambar len...hehehe.-

Salim Al-Zuhri

2 comments:

myakamaruzaman said...

huh!!!
gambar aden!!
dasar loe!!
grrr..hehe
mwahh!

aliaa said...

pndai dop mu jge kucing..??
leh cye ke..??
haha..^^