Let See what they had to say...

Tinta Kehidupan....

Author: Salim Al-Zuhri / Labels:

Assalamualaykum w.b.t...

Tinta kehidupan...amat bersesuaian dengan bentuk tulisan yang akan dimampatkan dalam blog yang mendatang, tapi sebelum bermulanya hikayat tinta kehidupan, biarlah aku berceloteh tentang asal diri bagaimana awal kehidupan bermula sehingga berjaya menapak di bumi wakafan Ilahi, yang sesungguhnya amat kuagungkan, Alhamdulillah...sehingga kini aku masih dapat menghirup udara Ilahi.
Nama sebenar aku adalah Mohd Lokman Hamawi Bin Mohd....ah sudah-sudah! cukup aku buat ayat pujangga...ahahaha...so ni blog aku yang entah ke berapa entah...after several blogs..now i end up in lalala... "Tinta Kehidupan". Dengan azam gaya penulisan yang lain plak kut..hehehe... dalam banyak-banyak nama pena, yang banyak aku guna sekarang ni salim Al-zuhri..jangan tanya camne leh dapat nama tu..
Kalau ditanya pernah guna blogspot? jawabnya tak pernah...ye la..zaman muda-muda dulu tu tau ada blogspot, tapi tak terdetik plak di hati nak guna... so tadi dah tau nama..and untuk pengetahuan am lainnya akan ditulis di kemudian hari...ni time tengah sibuk..makalah..exam....tinta kehidupan pun tak beli lagi..ni pun guna yang sisa2nya sahaja(secara ringkasnya..idea takde lagi...)
Jadinya silalah dibuat follow-up untuk masukan selanjutnya....-

sekian,
Salim Al-Zuhri

0 comments: