Let See what they had to say...

Ultah...karaoke...dan baju zero....

Author: Salim Al-Zuhri / Labels:

Selamat hari jadi yang ke-9 aku ucapkan buat jiran filipino aku, Kria...tadi dalam kul 6 WIB aku ke rumah diorang sambut beday budak kecik sorang ni..dengan at first perasaan segan..ahahaha ye r baru abih ujian pagi..tengah hari tdur r...tup tup...hahaha..xsempat beli hadiah..punyala aku at first nak gi sun plaza gi cari hadiah...ahaha..walaupun blank tatau nak beli apa...namanya pun plan...dengan Izin Allah...dapatla beli...tapi hahaa...tengok2 tak beli jugak...terus pergi je umah diorang...makan2 jugak r..tapi aku terharu jugak r, diorang cater ngan makcik yang sediakan catering minang untuk masak sebab tau takut aku pergi tanak makan plak nanti kat umah dorng...terharu...terharu...wahahaa...best jugakla walaupun agak simple...ye la...kat negara org..ahahaha...nak buat grand setara mana sangat...seperti biasa ada ramai jugak yang hadir...mostly philipines yang ada kat sinila...mostly jugak dari mereka tu mengajar kat sini...and aku jumpa seorang arkitek ni..filipino, tapi dah tinggal hampir 30 tahun dah kat indo ni....dia suka ngat ble aku kata aku asal terengganu, dia kata dia pernah duk sana 9 tahun....dia antara yang terlibat mendesign dewan undangan negeri terengganu n sekolah politeknik kat Dungun. Tapi..wah..fasih dia cakap bahasa indo..mungkin faktor waktu mempengaruhi agaknya...kat rumah alfredo jugak..aku jumpa akak ni...singaporean dia...melayu...dia pun ngajar kat sini(indonesia) jugak..banyak jugakla kami cerita...dia kata ayah dia asal kedah..memang dah jarang balik..ye r...from singapore to kedah...jauh loe...aku macam biasa kat sana...kene karaoke..nak amek hati tuan rumah.....karaoke jugakla aku ni..haha tapi..yang lucunya...aku pakai baju dengan perkataan zero...so biasanya..aku karaoke umah dorang skor dia asyik 0 ahahaha...tapi hari ni..entahla...tak pernah2 aku dapat 100 tiba2 dapat 100 skor...untuk 2 dari 3 lagu aku nyanyi..yang satu lagu lagi tu 31 je r skornya...ahahaa...kira from zero tu hero r...ahahaha....baju xmelambangkan pape r...bila pakai baju zero ni...teringat tyme main badminton kat cikal USU...aku dahla pakai baju zero...kene ketuk plak ngan jiejie...berapa to zero entah...ahahahaha...skali2 terpk..lucu jugak... baju zero...baju zero....-

Salim Al-Zuhri

0 comments: