Let See what they had to say...


exam....exam...dan exam.....wah...seharusnya aku amatla berstudy..tapi entahla..aku macam dah kekurangan injeksi keaktifitasi hormon belajar...dah lama aku rasa malas sangat nak study..takde mood...rindu nak balik mesia pun ada...aduh..entahlah...tapi tu r..nak tak nak pun...studi jugak...Semangat naik kut..tengok teman serumah aku azazil@d33n studi...tengah2 demam tuh...tdo pun macam taknak cukup je aku tengok...wahaha..memang aku salute spring kat dia...hehee..kat atas tu gamba aku ngan dia la..tapi sekadar gambar hiasan r...kesedaran sivik aku dapat jugak bila dosen tutor aku meransangkan aku untuk meneruskan kerajinan aku mengisi buku log...tapi entahlah..buku log tu aku tengok..mutakhir ni dah penuh ngan tempelan fotokopi je..tapi insyaALLAH...cuba dengan jaya...istiqamah...Baru je selesai ujian akhir blok..walaupun dapat jawab..tapi bukan semua...aduh..aku dapat rasakan..aku macam telur dihujung tanduk dari segi resultnya yang akan keluar nanti..antara lulus dan fail..nak dapat B...aku rasa jauh panggang dari api...aduh..Ya ALLAH...berikanlah hambaMu ini kekuatan....
Next wednesday...ada skills lab plak....entahla camne...12 stesen semua sekali...macam senang...tapi sekali tengok lembar pengamatan..ahahahahaa...macam sakit kepala jugak nak baca..end-up with aku....hilang mood nak baca...macam mana plak nasibnya xm yang tu...Harapkan pengalaman mengerjakan je la...tapi aku rasa itupun cukup membantu kut..bila aku see through aku blehla ingat..takdela nak hapal sakit kepala bebenor actually...rajin malas je...rajin berjaya..malas mundur...motto sape entah..ahahahaa...actually setelah selesai ujian final pagi tadi...diorang da bagi briefing..pecah dua sesi..sesuai kelas..a and b..tapi aku masuk yang a punya sebab ahaha..walopun aku kelas b..watpe nak tunggu lelama kan sedangkan bleh abes awal kalo masuk yang a punya briefing..kata aku dan teman2..tapi aku lepak r jap kat2 ngan tempat b briefing...sekali diorang punya briefing lagi detail..ah..nasib baik aku tak lansung beredar pergi..klo tak agak melepasla aku..ye r..budak2 sekelas aku taknak menghujani moderator skills lab ngan soklan plak kan..tapi walopun selesai lambat sikit briefing tu..tapi berbaloila ngan info yang di dapat..walaupun di balik tirai je aku dengar briefing anak b..tapi pokoknya...aku hahahaha...dengar briefing kedua2 sesyen......Belajar dan teruslah belajar...majulah terus semoga bersedia dan dapat memajukan anak bangsa tercinta....-

Salim Al-Zuhri.

1 comments:

aliaa said...

weyh..
esok skills lab..
gagaga..