Let See what they had to say...

Hari harimau......

Author: Salim Al-Zuhri / Labels:


huarmmm ni post kedua...

takde kaitan dengan post yang first...haha..tajuk hari harimau...entah aku rasa nak taruk tajuk ni,
ye r aku hampir setiap masa rasa cam mau tido...nak kata ada sleeping sickness...takde lak tapi entah r...hurmm aku pk punya pk...tak dapat nak elak gak perasaan yang menghantui aku nih...TIDUR...klo tido bleh just for several mins tu takpela gak tapi ni...kalo bleh makan minggu tido aku rasa jalan je plan tu...ye r...sekali start tido...wahahaha..jumpaaku setelah berbelas jam kemudian r....kadang2 terpk takut pun ada...ye r...frekuensi otak..aku rasa..dalam sebulan berapa kali je dapatsampai ke theta...camne nak blajar camni???dahla..ni musim exam..musim ujan...musim duk pk nak balik umah...hayya...esok exam final...tapi belum finalsecara muktamad...ada lagi exam untuksubject elektif lennya...waduh2..cape' deh...
aku rasa gambar ni cukup menggambarkan hidup aku sekarang..tido atas lembaran nota yang sememangnya aku sentuh dalam mimpi....nak habiskan?? haram...ahahaha...aku rasa...aku merapu merapu pun xde guna jugak...realiti tetap sama..walau aku cuba nak mengfantasikan realiti...tetap xberjaya...macam pinky and da brain....
Dari zaman aku kecek2 lagi...ayat sama dia pakai..tapi...tak penah2 berjaya....tapi apa-apa pun...harapan aku tetap menggunung...nak stay awake....awake and awake...matila aku...sentu bilik je tido....nanti habisla tinta kehidupan aku...tiada jalan cerita lagi dah...penuh dengan dunia tido je....sleeping world...ya ALLAH...aku takmola jadi cam salah satu buku aku baca...awake in a sleeping world nukilan bothell...mengerikan....Apa-apa pun..aku bersyukur masih lagi bernafas...walaupun tido macam nak mati.....harap2 suatu ketika aku dapat betul2 awake......-

Salim Al-Zuhri

0 comments: